Politica de Retur

La HAPPY LITTLE STEPS SRL oferim o perioadă de 15 zile calendaristice de la confirmarea primirii comenzii în care puteți returna produsul.

În această perioadă puteți să încercați produsul ca si cum ați face-o într-un magazin. De îndată ce ați pus în folosire produsul, perioada în care puteți returna produsul a expirat.
Vă sfătuim să verificați produsul imediat după primire. Daca sunt deteriorate sau incomplete, înștiințați-ne prin echipa de Serviciu Clienți. Dacă nu sunteți mulțumit de produs, este posibil să îl returnați. Este cazul atât pentru produsele aflate în lichidare sau la oferta. Puteți să returnați dacă:

Produsul este complet

Dacă este în ambalajul original și în starea inițială.
Este necesar să contactați echipa Serviciu Clienți în termen de 15 zile calendaristice pentru a informa că doriți să returnați (o parte) comanda. Vă vom returna suma completa în termen de 14 de zile după ce am primit produsul returnat daca produsele sunt cu defect, daca produsele nu au vicii se returneaza costul produselor, mai putin plata transportului.

Ne puteți notifica cu ușurință dacă doriți să returnați comanda, direct pe email la office@zalma.ro, completand : Formular de Renuntare

Dacă doriți să returnați produsele vă rugăm să ne informați în termen de 15 zile calendaristice de la livrare.

In cazul produselor cu defecte avem nevoie de 2-3 poze atasate.

De asemenea, ne puteți notifica prin telefon: 0734 040 239 .

După notificare vă vom trimite informații privind returnarea. Vom aranja o zi în care să fie ridicat coletul cu produsul returnat.

Produsul se ridica prin firma de curierat trimisa de noi si este gratis.

Vă vom returna plata efectuată, într-un interval de 14 zile calendaristice, de la primirea articolului returnat. Vă rugăm să rețineți că, în măsura în care este posibil din punct de vedere tehnic, rambursarea va fi realizată în același cont și prin intermediul aceleiași metode folosite pentru a plasa comanda.

Toate motivele de genul, nu este de calitate, nu-mi place, m-am razgandit etc, le catalogam ca fiind stict subiective.

Clientul ne poate returna produsul si in aceste situatii, insa se va ocupa exclusiv de organizarea returului alegand orice firma de curierat doreste, si implicit va suporta si costurile transportului.

Notă:

Trebuie să subliniem faptul că, în cazul în care clientul dorește să returneze comanda, dar nu mai are ambalajul original, trebuie să-și furnizeze singur ambalaje adecvate pentru retur, deoarece transportatorul va refuza să colecteze articole fără ambalare .

În această situație, va trebui să furnizați în prealabil următoarele informații pentru colectare:

Cantitatea (numarul de cutii utilizate) pentru reambalare
Lungime x Lățime x Înălțime în cm pe cutie
Greutatea pe cutie în KG

În caz contrar, atât transportatorul, cât și noi, vom considera că va returna articolul în pachetele originale, prin urmare, orice costuri de retur suplimentare generate de reambalare vor fi acoperite NUMAI de către client însuși.

Apreciem atenția dvs. deosebită asupra acestei notificări, astfel încât să nu mai existe nicio dispută cu privire la acest tip de problemă.

Shopping Cart
Scroll to Top